Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Μανώλης Κυπραίος - "Η σκληρότερη μορφή βίας που έχω δεί στη ζωή μου!"


«Δε μπορώ να ακούσω τηλεόραση, ραδιόφωνο, το κουδούνι της πόρτας μου. Πως θα συνεχίσω τη δουλειά μου όταν δε μπορώ να ακούσω αυτόν που μου μιλά;». Η ερώτηση του Μανώλη Κυπραίου, του δημοσιογράφου που έχασε εντελώς την ακοή του στο ρεπορτάζ όταν ήρθε αντιμέτωπος με την τυφλή αστυνομική βία, είναι ρητορική. Όχι επειδή δεν περιμένει απάντηση ή δε μπορεί -μοιραία- να την ακούσει, αλλά επειδή κανείς δεν μπορεί να του την δώσει.

Η ιστορία του Μανώλη Κυπραίου έχει συγκινήσει (αλλά και εξοργίσει) το πανελλήνιο. Πιο πολύ όμως έχει συγκινήσει το ήθος και η αξιοπρέπεια με την οποία αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει τη συμφορά που τον βρήκε.

«Η σκληρότερη μορφή βίας που έχω δει στη ζωή μου»
«Έχω βρεθεί σε Κόσοβο και Παλαιστίνη, έχω πάρει συνέντευξη από τον Αραφάτ, τον Μουμπάρακ και άλλες ηγετικές φυσιογνωμίες. Έχω βρεθεί σε πολέμους και αναταραχές και έχω πάει σε αρκετές αποστολές στο εξωτερικό» τονίζει ο έμπειρος δημοσιογράφος στη συνέντευξή του στην εκπομπή «Όσο υπάρχουν άνθρωποι».






πηγη: alltogethernow.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου