Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Σαν σήμερα 4/4/2012

Σοκ προκαλεί η αυτοκτονία ενός 77χρονου άνδρα που αυτοπυροβολήθηκε σήμερα λίγο πριν τις 9:00 το πρωί, καταμεσής της πλατείας Συντάγματος. 

Ο άγνωστος αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι, μπροστά στα έκπληκτα και σοκαρισμένα μάτια των περαστικών. Σύμφωνα με μαρτυρίες πολιτών ο άτυχος ηλικιωμένος άνδρας προέβη στο απονενοημένο διάβημα προκειμένου να μην αφήσει χρέη στις πλάτες των παιδιών του...

"Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μία αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον  (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι’ αυτή» έγραψε ο 77χρονος αυτόχειρας.Επειδή έχω μία ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Ελληνας έπαιρνε το καλάσνικοφ, ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για την διατροφή μου.
Πιστεύω, πως οι νέοι χωρίς μέλλον κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες, όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στο Μουσολίνι (πιάτσα Λορέτο του Μιλάνου)", έγραψε.

"Αυτοκτονώ, για να μην αφήσω χρέη στο παιδί μου"

ήταν οι τελευταίες του λέξεις, πριν τραβήξει τη σκανδάλη, βάζοντας τέλος στη ζωή του.


* Ένας χρόνος μετά και τίποτα δεν φαίνεται να αλλάζει προς το καλύτερο...
Αυτη η σκέψη  θα με βασανίζει για καιρό....Ας ελπίσουμε ότι δεν υπάρξουν κι άλλοι που θα ακολουθήσουν την εσχατη οδό της αυτοκτονίας προκειμένου να αποφύγουν την δυσβάσταχτη κατάσταση των χρεών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου